sobota 22. února 2014

životní inovace


 photo 136_7849.jpg Člověk musí začít ztrácet paměť i kdyby jen po troškách, aby si uvědomil, že je v ní celý náš život. Život bez paměti by nebyl životem.
 - Luis Buñuel 
__ 
Kinematografická část knihovničky se mi pomalu, ale jistě rozrůstá. 
Mám za sebou první den kurzu dokumentaristiky a už se nemůžu dočkat natáčení.
 A víte co? Sny se plní. Patti nám přijede v létě do Čech!!!

 photo 1-1.jpg  photo 2.jpg

12 komentářů:

  1. ach bunuel, srdiečka
    a kurz dokumentaristiky znie strašne super, musíš mi potom o tom napísať viac :)

    OdpovědětVymazat
  2. znie to zaujímavo :) držím prsty teda v objavovaní tajov dokumentaristiky :) pozývam na súťaž: TU

    OdpovědětVymazat
  3. článok o kurze by bol super a veľmi sa mi páčiš na fotkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokusím se něco napsat, až se bude kurz blížit ke konci. pokud to půjde udělala bych post spolu s dokumenty až budou (pokud budou :D)!

      Vymazat
  4. Tohle je teda tvůj nejpovedenější outfit, ta sukně je super a silonky ještě lepší.:)))))

    OdpovědětVymazat
  5. oh super post mám ráda Bunuelovy filmy i jeho dcera dělá dobré

    OdpovědětVymazat
  6. Mishaa! ta prva fotka je uplne uzasna, naozaj ze wau. ja by som sa tiez potesila nejakemu tomu clanku o kurze ;) dufam ze spravis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem veľmi pekne! :D a všechno bude! :*

      Vymazat
  7. Jim Jim Jim Jim Jim
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach <3

    OdpovědětVymazat