sobota 8. února 2014

I'm a slave I'm free


 photo 2-1.png
Na dalších pár měsíců jsem odproštěna od zkoušek a vět typu "proč, že jsem to šla na vysokou?"
 Konečně je tu možnost vychutnat si maraton filmů, knížek a ponocování bez pocitu viny. Juch!

20 komentářů:

  1. Na tý druhý fotce máš úžasný oči.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. vysokoškolsý život je jednoducho pohádka, výnimkou je skúškové :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když nepočítáme zápočty tak ano, je! :D

      Vymazat
  3. písnička!!! zrovna jsem si před pár dny stáhla celé album. (naučila jsem se stahovat celá alba teprve nedávno, do té doby jsem to vždycky stahovala po jedné písničce z youtubu .D ajťák yadnee!)
    gratuluji k volnu .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on je úplně boží! zrovna včera jsem postřehla, že jsi mi asi před dvěma lety psala na csfd do zpráv. pardon :D
      a ještě gratuluji, že jsi se to naučila! :D

      Vymazat
    2. je .) pamatuji si, že jsem ho jednou pouštěla v letní škole a oni mi ho vypli, že je to moc depresivní (název "out getting ribs" je zřejmě trochu zavádějící a ne každý si ho asi spojí s basquiatem .D)
      vážně?? .D to je srandovní!

      Vymazat
    3. ta písnička je magická úplně, děkuji!

      Vymazat
  4. Jé, taky bych brala takový volno :) máš úžasný vlasy!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to zas takové volno není. příští týden mi už začíná škola. jen se zatím nemusím stresovat zkouškovým :D a děkuji!

      Vymazat
  5. jsi nejskrasnejsi!

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. vidíš, ja som ti to hovorila a ty ako neveriaci Tomáš mi tvrdila opak! gratu :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. příště si tě už nenechám ujít! přísahám na malíček!

      Vymazat