pátek 17. ledna 2014

Sharing is caring

 photo P1150751.jpg Střípky inspirací posbíraných všude možně v zákoutích internetu.

1) tento surrealistický film, který nikdo nechápe. Postava rozřezávající oko, táhnoucí klavíry se Salvadorem Dalím po zemi (bez knírku!) a to přece stojí za to! Vizuální pastva pro oči. Prostě můj milovaný Buñuel.

2) Recykliteratura na facebooku! Tvorba příběhů a anekdot skrze fotografie a texty nalezené v časopisech a knihách. 

3) tumblr, které mi čte myšlenky

4) Co když? Jeden z mála účtů na twitteru, kam mě baví chodit.

10 komentářů:

  1. jé, můj dvojník udělal závěrečnou práci ve výtvarce ve škole na téma andaluskýho psa! a má to moc krásné a ach ) a recykliteraturu mi taky poprvý ukázal dvojčík a vždycky jsem se musela přihlásit k ní na facebook, abych si mohla přečíst nové obrázky .D a majitelkou pohnutek je jeden z nejlepších lidí, které znám.
    prostě ach. trefila ses mi do vkusu. opět .D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je náhoda jak sviňa :D to jsem ráda!

      Vymazat
  2. Super tipy :) Tumblr i Twiter jsem hned začala sledovat a Buñuela jsem viděla i Andaluskýho psa i Anděl zkázy (se to myslím jmenuje) :)) boží článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. anděla zkázy jsem také viděla! a jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
  3. skvelé tipy :) ak máš rada umenie a handmade, rada ťa uvidím na mojej stránke www.dorine.sk :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty pohnutky a stránka na fb mě zaujaly, omrknu to pořádně :) A fotka super!

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny věci znám a jsou skvělé.
    Teda jen ten film jsem si pouštěli ve škole a neviděla jsem ho celý. Musím to dokoukat.

    OdpovědětVymazat
  6. nevím proč ale ta fotka mě uplně uchvátila

    OdpovědětVymazat