neděle 1. prosince 2013

antikvariátní lásky

 photo P1160010.jpg V antikvariátech. Knihy. Ze všech stran na nás křičí navždy do nich vytištěné vzpomínky, slova, myšlenky.
"Kup mě, kup mě"
A tak teda jo.
Moje peněženka pláče, ale duše se usmívá.
 photo P1150693.jpg  photo P1160004.jpg  photo P1150698.jpg

12 komentářů:

  1. To znám, ted o Vánocích moje peněženka pláče v jednom kuse. Super kabát :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak antikvariát v Prahe musí byť iná káva, nie ako tu tie nudy a komunistická literatúra.........

    OdpovědětVymazat
  3. já nikdy nenajdu nic dobrýho, někdy musíme jít hledat spolu, ty máš větší štěstí než já!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bude asi tim, že chci přečíst všechno ( rory gilmorová za to může:D) a určitě půjdeme!

      Vymazat
  4. zobrať ich všetky domov a láskať v teplúčku

    OdpovědětVymazat
  5. Krásna sukňa ! :)
    ou knihy... moja duša nad nimi stoná, nad slovami, nad myšlienkami, nad príbehmi :3

    OdpovědětVymazat
  6. ten kabat!!! <33
    ah, keezby ja som viac citala

    OdpovědětVymazat
  7. Nemohla by si mi dať tip na nejakú dobrú knižku? :) Nejak mi došli nápady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to záleží na tom co jsi četla nebo co máš ráda. ale určitě doporučuji Sbírání vlny od Patti Smith, Fotografie plukovníka od Ionesca, Hrozny hněvu od Steinbecka nebo cokoliv od Remarqua, nebo taky Kunderu!

      Vymazat
    2. Ďakujem za tipy, tak doteraz som čítala hlavne klasiku, napr. Nabokov, Kafka, London, Fitzgerald, Bukowski...ale som otvorená čomukoľvek hlavne aby to bolo staršie :)

      Vymazat
    3. mám to uplně stejně! mám pocit, že ze starších knih se toho dá více odnést.

      Vymazat
  8. O tak to ti úplne rozumiem. Tiež som pravidelny antikvariátny návštevník!

    OdpovědětVymazat