pátek 22. listopadu 2013

Nick!

 photo P1150722.jpg Za pár hodin můj zrak a (možná i) ruka spočine na Nickovi!!
 *fan girl moment*
Na fotce jsem zachycena pár minut po přednášce s nedočkavostí uvnitř. Škoda jen, že si neberu foťák se mnou, abych taky viděla svoje "pokoncertové" já! haha

edit: magický zážitek, umělci, kteří opravdově cítí hudbu
podíval se mi do očí 
+ bylo potěšující nevidět miliardu blikajících foťáků

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. samozřejmě ještě nosím kabát, ale ten se mi na každé fotce mít nechce :D
      a děkuji :)

      Vymazat
  2. Jela bych taky, achjo!
    A vypadáš zase TAK krásně!:)

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Je to úžasne ! :) hlavne kabelka, svetrík a retiazka :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kabelka po babičce, svetr mi půjčila babička od Vell a křížek z pouti! :D

      Vymazat