sobota 9. listopadu 2013

and the devil called her by name

..a tak jsem se jako zapřísáhlá nekuřačka (vodnici nepočítáme, že) rozhodla kvůli své nehynoucí lásce k cigaretám na plátně, propašovat jednu takovou do mých fotek.
Prababička byla elegantní dáma. Chodila na odpolední čaje a nosila mrtvou kunu kolem krku.

14 komentářů:

  1. ja jsem si rikala, co se stalo, ze kouris! :D ale hrozne ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. EH ta kuna!:D Každopádně cigaretový fotky jsou nejlepší!:)

    OdpovědětVymazat
  3. moje babička má tu kunu nebo lišku taky, ale nikam si ji prý nevzala :D
    jinak super fotky, tady seš skvělá!

    OdpovědětVymazat
  4. kéž by cigarety neničily zdraví, taky bych hned kouřila, ty pohyby jsou samy o sobě úžasné

    OdpovědětVymazat
  5. Té poslední fotky jsem se celkem lekla:D
    jinak máš krásné sako nebo kabát))

    OdpovědětVymazat
  6. som nefajciarka...ale musim uznat ze cigarety su velmi fotogenicke :)

    OdpovědětVymazat
  7. cigarety na plátně nebo fotkách vypadají vždycky dobře ale když jsem si takovýhle fotky udělala tak mě hned odsoudili, whatever...vypadá to dobře!

    OdpovědětVymazat
  8. jsi tak krásná!

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Vracim se sem skoro po roce a docela jsem se vydesila! Kvuli ty cigarete, haha. Porad stejne krasna a stylova!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta cigareta je jen z pozerských důvodů :D jinak vůbec nekouřím haha a moc děkuji!

      Vymazat
    2. Slusela by ti :D Tim se te ale nesnazim presvedcit, abys zacala kourit :D

      Vymazat