pátek 11. října 2013

With my chaotic soul


Díky přednáškám získávám nový pohled na svět a hlavně na sebe. Vždycky se snažím vidět obě strany všeho, a právě díky nim vím, že to není nic špatného.
__
A jo, taky nemůžu uvěřit tomu, že mám na sobě kalhoty. Cítila jsem se divně, ale zachránila to moje 80s bunda po mámě!
(Víte jak se říká, že každý má na světě svoje dvojče? Tohle moje sice nevypadá jako já, ale jinak jsme až strašidelně moc stejný!)

New playlist s atmosférou, která mě teď ohromuje.

12 komentářů:

  1. Je to dokonalé :3 hlavne tá tvoja bundička !

    OdpovědětVymazat
  2. taky chci najit takovy svy dvojce :( a diky za dalsi skvelej playlist <3
    ady.

    OdpovědětVymazat
  3. !!! ty jsi taky nekalhotový člověk? já si nedávno koupila svý první kalhoty, ve kterých moje nohy můžou hopkat a být radostné a z toho jsem zase radostná já.
    já mam dvojče pokrevní a dokonce i to nepokrevní. a je to supiš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano!! necítim se v nich dobře a ani mi nesluší, ale jsem radostná, že jsi z nich radostná!
      a závidim ti pokrevní dvojče! já sem forevr eloun jedináček.

      Vymazat
  4. Bunda nemá chybu. A ani tvoje vlasy <3

    OdpovědětVymazat