neděle 20. října 2013

my teenage version would love me

Dvě noci světla za mnou, pár nových a milých vzpomínek se mnou.


 pojď koukat na hvězdy

10 komentářů:

  1. rada by som si prečítala celý ten internetový príspevok, znie totiž maximálne pravdivo...škoda, že nie je celý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel, můj foťák je pomalý a více nestihl :(

      Vymazat
  2. aaa mne tak mrzí, že jsem tam nebyla! a presne takovou košili shanim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přístí rok určitě!
      ráda bych ti řekla odkud je, ale znáš mě. Radotín foreva.

      Vymazat
  3. Žeru tě,to jsou vždycky úžasný fotky :D

    OdpovědětVymazat
  4. moje teenage version tě miluje

    OdpovědětVymazat
  5. Milujem tieto fotky, sekne ti to :) a ten článok vyzerá dosť zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat