pátek 25. října 2013

memories

 Jsem znepokojena svojí neschopností vzpomenout si na větší detaily ze svého dětství. Závidím všem těm, kteří o něm dokážou napsat knihu, nebo si třeba jen vybavit jejich vysněnou dětskou touhu stát se popelářem nebo kuchařkou. Já v hlavě vidím jen pár záblesků, střepy vzpomínek, které si nemohu poskládat dohromady. Proto jsem ráda za další knihu vzpomínek od mé milované Patti, díky kterým mám pocit, jako bych byla jejich součástí.
Nikdy ale nezapomenu na menší kuriozitky, jako byl pád ze schodů ve školce a následné zlomení nosu, nebo padající umyvadlo na můj obličej, který pak vypadal jako obličej Rockyho po zápase.

10 komentářů:

  1. chcem si sadnúť pod ten strom s tebou a s knihou v jednej ruke, s čajom v druhej a so zasneným pohľadom načúvať do ticha

    OdpovědětVymazat
  2. ah no jo, tie nosy! aj ja si pamatam zlomenie mojho :D dva krat! :D
    supr outfitcok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt, měla jsi? já ten tvůj nos miluju :D a děkuji!

      Vymazat
  3. Taky dost věcí ze svého dětství zapomínám... :(
    Mimochodem nádherné fotky a mokasíny! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že! bojím se, že si za chvíli nevzpomenu vůbec na nic a mockrát děkuji!

      Vymazat