pondělí 7. října 2013

I belong to the blank generation

 V poslední době jsem se přistihla při psaní dopisů neexistujícím lidem nebo možná i sobě samé.
 Vnímám to jako takovou okecávající terapii, protože ve vedení deníku jsem nikdy nebyla dobrá (pokud se rozepisování o lahodném obědě nepočítá jako pravý příklad vedení si důležitých myšlenek).

Co mi v této době dělá dobře na srdci: tento pán, tento pán a tento dokument o nejlepší době, lidech a špinavém NY!

25 komentářů:

  1. ten svetr je skvělej a mě deník hooooooodně pomáhá :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten svetr jsem na pár dní ukradla Vell haha

      Vymazat
  2. taky si píšu dopisy sama sobě.. je to báječná terapie! někdo mě pochválí a povzbudí mě.. a taky si mužu napsat všechno co mam na srdci

    OdpovědětVymazat
  3. Ale pořád jsi krásná.

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten úsměvík! proč já nikdy nemůžu stalkovat tebe:( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stačí se jen rozhlížet na národce haha :D

      Vymazat
  5. nějak jsi ještě víc zkrásněla za ty dva týdny, co jsme se neviděly! :D mně nikdy nebavilo si psát deník ani nic takovýho, ale dopisy nejsou špatná alternativa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to asi dělá ten neustálý stres ze školy haha :D

      Vymazat
  6. 'I belong to the blank generation and
    I can take it or leave it each time'
    <3 <3 <3

    skvely obleceni!

    OdpovědětVymazat
  7. svetr je sice zajímavej, ale nevim, asi bych si něco takovýho nekoupila

    OdpovědětVymazat
  8. Ten svetr, ta sukně, ten svetr, ta sukněěěě:D Nevím, co se mi líbí víc. Asi ta sukně, protože mám suknový období:D Paráda, vážně skvělý ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také mám takové období! a obojí je ze sekáče, tak ji stejně asi neseženeš :( a děkuji! :D

      Vymazat
  9. hrozně ti to sluší! :) prosím, kde jsi se koukala na Blank City, nějak to nemůžu najít

    OdpovědětVymazat