neděle 8. září 2013

zeď vzkazů a vzpomínek

 Chtěla bych zažít pravou nefalšovanou, šedesátkovou beatlemanii.
Anebo raději ne. Ty různé kapelové maniačky už bych asi nezvládla. Moje ucho se ještě teď vzpamatovává po mojí až děsivě zapálené kamarádce po koncertu Tokio Hotel v roce 2007. (ano měla jsem je ráda a nestydím se za to, někdy :D)
Ale jinak to muselo být děsně fajn jako třeba tady!
PS: moji favorité jsou John a George haha

16 komentářů:

  1. jé, Misha našla Lennona! :D
    já ho snad najdu v sobotu. snad. doufám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. najdes! ja uz vim taky *červenající se ztracená pražačka* :D

      Vymazat
  2. taky sem mela rada tokio hotel :D a máš skvělou sukni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslim, ze se pamatuji jak jsme se o nich bavily! :D a dekuji.tu jsem ukradla Vell na par dni.

      Vymazat
  3. aj ja som bola na tom koncerte :D

    OdpovědětVymazat
  4. s průhlednou sukní bez silonek, ty necudnice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i don't care anymore. ani uchylove na florenci nevadi :D

      Vymazat
  5. ja som stále obdivovala tú zanietenosť ľudí pre nejakého speváka, skupiny, či kohokoľvek, príde mi to tak komické :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslis tu hysterii? tu jsem tez nikdy nechapala :D na koncerte jsem jen stala a usmivala se haha (protoze se tam nedalo hnout a jiste divky mi trhaly usni bubinky.)

      Vymazat
  6. ta zeď je nejlepší, taky mám před ní fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja uz mam takovou tradici, ze se pred ni kazdy rok vyfotim haha

      Vymazat
  7. uu, velmi berlinsky to tam vyzera :)
    nevim proc. asi posprejovany mur bude v mojej mysli navzdy iba ten berlinsky :D

    OdpovědětVymazat