pondělí 16. září 2013

pod kapkami deště

 Zamilovala jsem se do slov Eugéne Ionesca. Popisuje moje myšlenky a pocity přesně tak, jak bych je chtěla sama vyjádřit.
Zakládám si herbář, můj osobní rostlinný památníček. Z každého lesa kam se vydám si odnesu list nebo květinu. uu
Pokud chcete slyšet ráj na zemi, který jsem vnímala celý víkend v přírodě tak tady!



21 komentářů:

  1. rainy mood je nejlepsi! a sipkovej caj jsem po strasne dlouhy dobe mela tenhle patek:)
    od ionesca si musim nekdy neco precist, je na mym pomyslnym seznamu autoru a knih:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mela jsi, to je osud! ja jsem si do nej jeste pridala matu. jsem na ni posledni dobou zavisla :D
      a Ionesca si urcite precti!!

      Vymazat
    2. jezis ja ted taky matu davam uplne do vseho:D
      ty si precti bily noci od dostojevskiho! (jestli si je jeste necetla:D)

      Vymazat
    3. necetla, jsem pomala. ale prectu!! dekuji :D

      Vymazat
  2. ten dážď je taký creepy...v tom dobrom slova zmysle :D a páči sa mi úryvok z knihy :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty si úúžasná! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Mas neuveritelny styl a uzasny charisma,kocko!
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. supr, hlavně taška! a docela bych si udělala nějakej výlet do přírody, vůbec jsem to v létě nestihla :/

    OdpovědětVymazat