čtvrtek 19. září 2013

never forget

 "Jediná věc, na kterou se můžeš spolehnout, je změna."
Také se můžu spolehnout na fotky, protože vzpomínky v nich se nikdy nezmění.

 1) euforie ve Stromovce
2-3) snaha přimět hlavu, aby jí slušely klobouky
4) myšlenky
5) ten pravej od Warhola
6) nikdy neodmítnu Charlotte Gainsbourg na plátně
7) ♥ V.
8) oslavovala jsem znovuobjevení lásky k hermelínu
9) den, kdy jsem se ve své hlavě nastěhovala k T. domů
10) zahrada, kde jsem jako malá hodila držku z houpačky
11) chci
12) dostala jsem Stouny

19 komentářů:

  1. Miluju tvoje posty!

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aj ja, si dôkaz toho, že sa dá žiť naplno a vnímať detajli :)

      Vymazat
    2. takova poklona :') danke schön!

      Vymazat
  2. jee! musíš zas přijít na návštěvu<3

    OdpovědětVymazat
  3. všetko tak krásne zapadá dokopy, až mi srdce poskočilo

    OdpovědětVymazat
  4. heremelíín! nejlepsi :D a ta zahrada je dokonala pripomina mi to takovou tu knizku pro deti myslim ze se jmenuje tajna zahrada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neni to i film, kde hral bowie? :D

      Vymazat
    2. ja vubec nevim, mozna se to tak ani nejmenuje :D jenom si pamatuju ze sme to cetli asi ve 4. tride

      Vymazat
  5. prijemne pohladenie..je tento post :)

    OdpovědětVymazat
  6. netvářit se jako kakabus a jsi úplně kloboukový člověk v tom klobouku :P
    a ta první je top top!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můj kakabus výraz dělá dojem kloboukového člověka. jinak jsem antikloboučník :D a děkuji!

      Vymazat