pondělí 2. září 2013

Jasmíniny slzy

Jasmíniny slzy na plátně byly opravdické. Jeden z nejsilnějších filmových zážitků v poslední době. Je zvláštní, že i přes neskutečně emotivní atmosféru jsem dala jen čtyři hvězdičky. Nejspíš od Woodyho čekám jeho typicky depresivní dialogy odehrávající se v prostředí Paříže nebo New Yorku.
Přijde mi, že čím novější filmy od něj v poslední době vzniknou, tím více se podobají průměrným americkým filmům. Možná je to jen touto dobou, která mi přijde nevýrazná a jen čekám na další černobílý snímek ze sedmdesátých let.
PS: Miluji Tě Woody! 

10 komentářů:

  1. presne! ... táto doba je príliš nevýrazná , šedivá, čo sa žiaľ prejavuje i v umení...

    OdpovědětVymazat
  2. ja som najnovšie woodyho filmy ani nevidela, tak nemôžem nejako adekvátne hodnotiť, no po match pointe sa mi to už tak neľúbi, jeho staršie veci sú skvosty, tieto sú takým slabším odvarom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ale zase pulnoc v parizi byla dokonala!
      je to myslenkovy genius.

      Vymazat
  3. kéžby nikdy nebyl vynalezen barevný film

    OdpovědětVymazat
  4. Mm,nemám ráda Allena a černobílé filmy, hehe. Pěkná košile:)

    OdpovědětVymazat
  5. já na něj musím zajít, snad bude lepší jak Bling Ring

    OdpovědětVymazat
  6. Allen je nejlepší! Sluší ti to, jako vždy!

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat