neděle 22. září 2013

I will always live like Peter Pan

 Musím vám říct, že jsem se ještě nikdy tolik nezamilovala do osoby, kterou jsem nikdy nepotkala, jako právě do Patti Smith.  Je jako postava z knížky, která si rozhodla udělat výlet do reality, a už v ní zůstala.
Mám pocit, že jestli ji nepotkám, neobejmu, neřeknu že ji obdivuju a miluju, tak umřu.

 "I thought we didn't have to grow up. I was heart broken to find out that we didn't have a choice."

18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. vlastně jsou to šaty a děkuji mockrát!

      Vymazat
  2. ten citát je nejsmutnější
    & pořád trochu doufám, že to není pravda :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, myslím, že tě chápu. A šíleně ti to sluší mimochodem.
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! tobě taky. mám ráda tvoje slova!

      Vymazat
  4. máš pravdu Petere Pane, ta kniha je naprosto skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to říkala! Patti nikdy nezklame uuu

      Vymazat
  5. Moc hezký outfit!:)

    Zvu tě k nám na Giveaway!:) http://sumarg.blogspot.cz/2013/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. sukňa sveter, super. takže knihu odporúčaš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je jasné, že ano! popisuje část jejího dětství a i tehdejší současnost.
      a děkuji mockrát!

      Vymazat
  7. Ta knížka mi zrovna leží u postele! Zatím čeká, než dočtu Haringovy Deníky. Ale četla jsem od ní Just kids a hrozně moc s tebou soucítím. Je to hrozně silná knížka. Přijde mi, že je Patti moje dlouho ztracená nejlepší kamarádka, až na to že nikdy nebude moje kamarádka .D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Just kids ti závidím až to není hezké! Snažim se ji v Praze najít, ale marně.
      Snad se s ní někdy uvidíme. jinak život neni fér! :D

      Vymazat
    2. Já ji viděla v Luxoru v angličtině .D .)

      Vymazat
    3. ano, je tam. ale mám pocit, že v češtině lépe vyniknou její slova :D
      stejně asi neodolám.

      Vymazat