středa 28. srpna 2013

vzpomínky na léto

Vzkaz, který jsem našla ve starém bytě po babičce mi nedává spát.
___
Nepatrná část mého léta zachycená na video.

22 komentářů:

  1. to video je tak nostalgicky a smutny, ze me zaclo stvat, ze konci leto, ikdyz ho vubec nemam rada, co mi to delas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sama nevim co delam, ale jsem rada, ze tak pusobi! :D

      Vymazat
  2. ten dopis, och
    a milujem tvoje videá a vôbec mi nevadí na nich kvalita, aj tú pesničku milujem
    a mne chýba do života človek ako ty, ach

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. me chybi zase clovek jako ty! umelecka duse a proste vsechno!
      ani nevis co to pro me znamena, ze se ti videa libi!

      Vymazat
  3. me gusta mucho el video, es una mezcla de inspiración vintage y nostálgico. ¡Es genial! ;) besos

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vzkaz ted neda spat ani mne! :) Kym byl napsan? Babicka byla v umeleckych kruzich? Prozrad nejaky background! A video super, melancholicky krasne. Ja mam dovolenou teprve pred sebou, ale jak uz zacina byt podzimne a brzy se smrakat, tak jsem ze vseho nejak zmatena. A Johnny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kez bych to jen vedela. :( ale muj deda byl doslova ponoreny do umeni. co si pamatuji tak jejich byt byl vzdy plny knih, hudebnich predmetu a ruznych artefaktu. je mozne, ze mu to napsal jeho kamarad nebo jeho umelecke "ja" :D
      preji ti krasnou dovolenou a nenech se odradit od brzkeho stmivani!
      a mockrat dekuji!

      Vymazat
  5. perfektné video! a ten vzkaz isto písal Kerouac ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ten urcite haha :D a mockrat dekuji!

      Vymazat
  6. Ten dopis, ach!
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Už na začátku prázdnin jsem se rozhodla udělat si podobný video s letníma vzpomínkama, asi se ráda mučím.
    A ten vzkaz je tak hezky tajemný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem rada, ze jsem si to video nakonec udelala, protoze spoustu veci jsem uz zapomnela.

      Vymazat
  8. so so cute! LOVE LOVE x

    natalieoffduty.blogspot.com

    Natalie Off Duty

    OdpovědětVymazat