úterý 13. srpna 2013

Video games

 Hlásím se k vám po dvoudenním odloučení od reality (pokud nepočítám návštěvu Billy a knihovny:D), které jsem strávila s přítelem při hraní Mafie! Připomnělo mi to mé dětství, kdy jsem i třeba celé hodiny proseděla před televizí a hrála Crashe na Playstationu! :D
Jednou ze mně bude velkej profík a třeba konečně někdy dohraju hru až do konce!
PS: Pretty in Pink style se tu nezapře haha

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. nasla jsem je uplnou nahodou u vietnamcu za dvacku! :D

      Vymazat
  2. Ty jsiprostě úžasná! Ta sukně je nejlepší!

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Crash ♥ nekecej! bože já to milovala. nedávno jsem našla cédéčko s tou hrou,ale už nefunguje :( achjo. nejradši jsem jezdila tygříkovi .
    pokud máš ráda impresionisty a nečetla jsi Moulin rouge,tak do toho.je to skvělá knížka! ze začátku trošku nuda,ale pak je to naprosto pohlcující pařížská atmosféra! :)
    vypadáš jak víla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aa ty ho jeste mas doma! ja nejradeji vsechno krome jezdeni na vodnim skutru a plavani! nikdy mi to neslo! :D
      a moc dekuji za tip a pochvalu!

      Vymazat
  4. ah, ja teraz hram Crashe :O najlepsie na zlomene srdce, na nic ine sa neda sustredit iba na to aby Crash nezomrel. win win.

    OdpovědětVymazat
  5. Absolutně nejbožejší!! ♥

    OdpovědětVymazat