sobota 17. srpna 2013

Slova

Probouzím se uprostřed noci a nevím co je realita, nový Gatsby je přeplácaný, plakát Bowieho ve tmě mrká, jsem ráda za slunce, je sobota, Vell mě včera kreslila a já se cítila víc naživu než kdy předtím, zamilovala jsem se do smutku Lany Del Rey, ve snu mluvíme sami se sebou, duchové musejí existovat, černé olivy chutnají magicky, inspirace je nekonečná.

PÍSEŇ

13 komentářů:

  1. uuu, len aby ten Vellin obraz si nedopadla ako Dorian Gray!! :O

    OdpovědětVymazat
  2. tu Lanu si už musím pustit !
    (jo a krásnej dyzajn .)

    OdpovědětVymazat
  3. smutek Lany je kouzelný, vím svoje :)

    OdpovědětVymazat
  4. já se pořád znovu a znovu do lany taky zamilovávám...vždycky se mi ohraje, přecejen těch songů tak moc nemá, ale za pár měsíců si ji pustím a líbí se mi zas..a je to vždycky taková nostalgie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. take to tak mam. vetsinou se mi kazda vec omrzi, ale za nejakou dobu jsem ji zase posedla :D

      Vymazat