sobota 10. srpna 2013

čas utíká rychleji než by měl

 Mám ráda cestování. V každé jiné zemi máte pocit klidu a chuť začít všechno od začátku, od nuly, s čistým štítem.
Letošním pobytem v Itálii jsem si odnesla pár cenných vzpomínek, jako moje první pozření krevety nebo muž hrající pod okny na trubku!
 ____
Četla jsem o Hemingwayovi. Nějaký čas pobýval v Itálii jen kousíček od místa, kde jsem byla! Bohužel jsem se tam nedostala. Snad bych chytla inspiraci a dostala od usazeného prachu pár rad do života.
(Mamka nefandí obyčejným fotkám. Vždycky je musí nějak vyšperkovat. )
Italská krajina je skoro tak krásná, jako ta naše. Možná jen trochu více elegantnější s nádechem volnosti (Alpy jsou nádherné a klidné).

18 komentářů:

  1. Esa camiseta de Dylan... me vuelve loca ;)

    OdpovědětVymazat
  2. fakt ako keby sa na niektorých miestach zastavil čas :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taliansko je skvelé, zbožňujem to tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja take! kdyz pominu miliardu ceskych turistu.

      Vymazat
  4. Haha ta fotka s tím prstem!:D Jinak krásný,do Itálie se chci moc podívat.

    OdpovědětVymazat
  5. Great photos! I love all your outfits :)

    OdpovědětVymazat
  6. KREVETY!!! a ako ti chutili? moje asi najoblubenejsie food evar!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jů, Bob Dylan, to tričko si kupoval můj přítel :). Hrozně se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat