pondělí 8. července 2013

forgive me if i tend to romanticize the past

"Naše pamět je dokonalejší svět než vesmír - oživuje i to, co už není!"
Až budu stará, přála bych si všechny svoje vzpomínky přehrát v hlavě jako film s klavírem hrajícím v pozadí.
Ale svým způsobem si sebe samu nedokážu představit jako starou babičku, sedící v pohodlném křesle u krbu, která vypráví svým vnoučatům jak perfektně se na světě měla. Ano perfektně, protože lidé mají sklon idealizovat svoji minulost.
Děsí mě představa co bude zítra, za měsíc nebo i za třicet let.
Budu ještě pořád tady? A budu mít stejné sny?

5 komentářů:

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    presny.

    OdpovědětVymazat
  2. jo!!! me strašně sere, že já mám tu nejhorší paměť na světě(na dvacetiletou), nepamatuju si skoro nic, prostě mám okna i když jsem byla střízlivá..:D achjo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se mi to stava!!!! nepamatuji si co jsem delala pred tydnem treba :D

      Vymazat
  3. i tend to romanticize the past :) I do too
    ale to preto ze ja som velky snilek a sentimentalna a pod. ah...

    OdpovědětVymazat