čtvrtek 4. července 2013

láska jménem Duckie Dale

Vzpomínáte si na svoje první platonické lásky? Já se vždycky bezhlavě zamilovala do cool outsiderů, kteří se na konci filmu stali ještě víc cool.
Jedním z nich je Duckie z Pretty in Pink.
Duckie je jedna z těch věčně nepochopených postav s okouzlujícícím úsměvem, které budete držet palce ať se stane cokoliv!
Jo a taky má kolo, lennonky, crush na Molly Ringwald a poslouchá The Smiths!
 
zdroj:tumblr
PS: asi čas od času udělám takový post, haha!

13 komentářů:

  1. ako to, že som to ešte nevidela?! musím kuknúť
    a mojimi láskami, aj sú aj boli Dalí, Poe, Eddie Vedder a mnohí iní, pretože ja sa ( platonicky ) zamilovávam každý deň :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mozna proto, ze je to romanticky film z osmdesatek :D
      jinak je krasne, ze vsechny tvoje lasky jsou realne.ja mam jen par :D haha

      Vymazat
  2. Já jsem takhle zase jeden čas byla vedle z Olivera Tata, sice to nebyl žádnej hezoun, ale young cool clever outsider, a poslouchal boží hudbu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ach ano ten take. a mel na zdi nalepeneho woodyho allena!

      Vymazat
  3. právě se dívám na Trapped a ta holka (Courtney Love), co tam vězní toho manžela, se dívá na Pretty in Pink :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten film si pamatuji, ale nepamatuji si tam courtney :/

      Vymazat
    2. je tam manželka Kevina Bacona, oba jsou únosci a je to strašně sexy :D

      Vymazat
  4. moja platonická láska je Robert Plant :D a tento typo by sa k tebe hodil, btw krásne pozadie,stromčeky <3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plant je k tobe jasny jak facka!
      a je to pravda, hodil ze? :D haha
      dekuji <3

      Vymazat
  5. Jsem filmový maniak a tohle jsem ještě neviděla.. Hned jsem si říkala "jakto",ale ono to bude těmi osmdesátkami, já totiž starší filmy nevyhledávám.Ale vypadá to dobře,snad se odhodlám!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on to zas nejaky prevratny film neni, ale dokaze inspirovat.
      budu drzet pesti k odhodlani! :D

      Vymazat