středa 17. července 2013

Amazes me the will of instinct

Sedím sama v pokoji a hlavou se mi honí myšlenka, jestli už vážně byly všechny dobré písničky nahrány, knihy napsány, filmy natočeny. A jestli už opravdu bylo řečeno vše, co řečeno být mělo.
 Osobně s tím nesouhlasím, ale řekla bych, že tuto myšlenku řeší každá generace. Každé generaci pravděpodobně přijde její tvorba nedostačující. A hledá smysl v tvorbě starší.
What do you think?

7 komentářů:

  1. skvelý outfit!! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Já si myslím, že vždycky se dá na něco originálního a dobrýho přijít. Jenom je potřeba té správné chvilky a trochu múzy. Občas múza prostě nepřichází a jindy jí je zase přehršel.
    A co se týče autorů, písní, poezie, filmů... musí se hledat. Často je to dost těžké, ale mě už se to nejednou vyplatilo:)
    Je fakt, že většina lidí hledá smysl ve starší tvorbě, podle mě to není vůbec špatný nápad. Minulost je sama o sobě dost inspirativní, nesmíme se však snažit být stejní, ale musíme se snažit to pojmout z jiného úhlu. Pokaždý je důležitý mít svůj vlastní pohled a chuť a sílu ho do něčeho dát:) Pak je dost možné, že zase vznikne něco nového a vynikajícního !
    Měj se fajnově
    P.S. mám ráda tvoje úvahy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. krasne napsane! souhlasim naprosto se vsim, co jsi napsala!
      tveho komentare si nesmirne vazim a mockrat dekuji!

      Vymazat
  3. Každé generaci pravděpodobně přijde její tvorba nedostačující.
    tak nad tym som sa nikdy nezamyslela... nemyslim, ze je tvorba dnes pre mna nedostacujuca. skor mam potrebu objavovat to, co kedysi vedelo tolkych ludi tak poblaznit :) ja mam skor pocit ze moje vnimanie je nedostacujuce a pomale a proste som overwhelmed privalom vsetkej tvorby zo vsetkych generacii :DD ah

    OdpovědětVymazat