neděle 30. června 2013

Karlovy Vary

Brigáda v krásném městě, ve kterém jsem měla pocit, jako kdybych zavítala do Amsterdamu.
Milí lidé, oplatky, zima, světla, úsměvy a jídlo. To jsou Karlovy Vary skrz mé oči.

8 komentářů:

  1. nee, ty uz jsi odjela? ja te chtěla jít zítra najit!

    OdpovědětVymazat
  2. brala by som ešte ďalší článok o Karlových Varoch ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nedostatek fotek! nemela jsem moc cas fotit.

      Vymazat
  3. Mě rozesmála ta cedule "Trošky jenom trošku":D:D Jinak přestože jsem v KV nikdy nebyla, vždycky mi to podle fotek připadalo takové jinačí než zbytek ČR, těším se, až se tam podívám. Kamarádky tam letos byly a mají fotky s Travoltou,tak mají zážitek na celý život:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to tak! karlovy vary jsou uplne jiny svet!
      a kamaradkam zavidim az to neni hezke! :D

      Vymazat