neděle 16. června 2013

Because you're stranger in your own city

Mám svoje strangery a nic mi nechybí, zatím.

24 komentářů:

  1. super fotky! chci tu knížku <3
    a to triko tvoje je supr_:)

    OdpovědětVymazat
  2. to je poprvý, co vidim metro Hůrka :D jinak ty brýle jsou prostě nej!

    OdpovědětVymazat
  3. akože s tým písmom si si dala teda poriadne záležať :D

    fotky juj, letné, úsmevné, až tam chcem byť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ty to vis asi nejlip ze vsech! :D
      a klidne se nastehuj do mych fotek.

      Vymazat
  4. jeeej, leto na fotkach! krasa.

    OdpovědětVymazat
  5. juu, jsem tu^^.
    a tu knihu od Deborah Curtis jsem si vždycky chtěla děsně přečíst, musíš mi pak říct jaká byla!:))

    OdpovědětVymazat
  6. Kdo je za těmi kokoskami? :D jinak krásné fotky a tričko vypadá úžasně!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za kokoskami je nase mila Vell :D a moc dekuji!

      Vymazat
  7. Hůrečkaa :D Jinak samozřejmě: ♥!!

    OdpovědětVymazat
  8. to triko je super!
    a skvelé fotky!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  9. to tričko sa mi páči. a 8. fotka.^^

    OdpovědětVymazat
  10. Hrozně se mi líbí tvoje fotky! Nebo spíš to, co na mě z nich dýchá:)
    A to tričko je super!

    OdpovědětVymazat