sobota 11. května 2013

Dalí

Misha alias "feťák talentu druhých"
 Mám menší úchylku na výstavy.
Vrací mě zpátky v čase a já se v klidu nechávám unášet.
PS: jednou budu mít knírek jako Salvador

10 komentářů:

  1. Jé a ja myslela, ze uz ta výstava není! To je super zjištění, ze ji ještě uvidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona tu je a bude snad miliardu let.jupijou! :D

      Vymazat
  2. skvělá přezdívka :D
    Taky bych si tě chtěla někdy vyfotit!

    OdpovědětVymazat
  3. Dalí je nejlepší umělec na světě!
    A skvělý fotkyy

    OdpovědětVymazat
  4. daj si knírek, vezmi si ma za ženu a budeme žiť šťastne

    OdpovědětVymazat
  5. juu také jsem byla na téhle výstavě!:) výhled na staromák tomu dodává ještě lepší atmosféru!:) super fotky!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ten knírek sa mi robí ale na brade :D nechci to!
    dobré fotky :)

    OdpovědětVymazat