neděle 14. dubna 2013

Then forever can begin

Dřív jsem si myslela, že až budu velká, provdám se za Michaela a on mi bude zpívat jeho největší hity do ouška. No..mezitím stačil umřít a já si za něj aspoň našla náhradu. Moji drahou Vell, která ho umí napodobit tak autenticky, až mi z toho běhá mráz po zádech, haha.

16 komentářů:

  1. Drží ti vlasy v týhle poloze celej den? Jestli jo, obdivuju.... a btw. krásně dotváří tvojí image.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli myslis, ze je mam kudrnate tak ano. moje prirodni :D a dekuji!

      Vymazat
  2. tie fotky su uzaaaaaaaaaaaaaaaaaasneeeeeeeee<3:3

    OdpovědětVymazat
  3. stále ma desila predstava vydaja a hlavne vydaja za človeka s rovnakým menom ako ja :D

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. :D <3
      musime naplanovat svatbu s Bowiem (dokud jeste zije :D!)

      Vymazat
    2. no tak to prrrrr, toho si beru já :D

      Vymazat
  5. <3 akoze.... aaa ta prvaaa!! A s Michaelom este k tomu, aaach, krasna si!! :*

    OdpovědětVymazat
  6. hohooo a fotka odo mna napravo <3 ved pockaj, ja ked pridem zas do Prahy ti ich spravim milion ! :D moj Yenit si ta oblubil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ach boze ty jsi proste skvela!!! uz te tu v praze chci, ale honem!!!<3

      Vymazat
  7. Už bych taky mohla tu sukni vytáhnout ze skříně :D

    OdpovědětVymazat