neděle 28. dubna 2013

srdíčko

..protože vedeme nenormální konverzace a já nás za to miluju.

" Co když se to se mnou utrhne?"
"Tak alespoň umřeš šťastná"
"..umřu obnažená, protože se mi zvedne sukně"

"Jsi nějaká roztěkaná"
"Protože mi netikají hodinky"
..odpověděla s hodinkami u ucha.

"..a oni se smějou mým vtipům, tohle je nějakej jinej svět"

Velloid

9 komentářů:

  1. Opravdu nevím proč, ale nějak mi to připomnělo ten film Sedmikrásky.

    OdpovědětVymazat
  2. :D to druhý

    (and you can wear you bananaNA on your head as a hat)

    btw, myslim, že nikomu kromě nás to nebude připadat vtipný :D

    OdpovědětVymazat
  3. sukne! :D a preco sa zvedne? horsie veci sa stanu ked niekto umrie :D a teraz myslim tie fyziologicke :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsme se bavily myslim o matejske pouti, ze pujdeme na kolotoc :D smrt by mi byla jedno, ale nikdo nemusi videt moje spodary se spongebobem haha :D

      Vymazat
    2. :DDD no tak ale ved to uz bude jeeednooo vtedy :D a myslim, ze ja by som ich vedela docenit z estetickeho hladiska! :)

      Vymazat
  4. hihihi taky srdicko na vas dve! <3

    OdpovědětVymazat