čtvrtek 4. dubna 2013

spring will never come

Cítím ve vzduchu nový začátek. A opravdu to není tím, že by se blížilo jaro. Nejsem přeci naivní. Jaro přijde minimálně až v červnu, děti moje. Za deset let si červen představuji celý zašněžený a tím pádem konec blogerek v Čechách ( jestli ovšem tou dobou nějaké blogy ještě budou, hah).
..aneb hráblo mi v knihovně

10 komentářů:

  1. fešn blogerky nic nevydržej :D internet bude plnej pseudointelektuálních blogů o tom, jak je depresivní zima
    ha ha a jsem první komentář, doufám, že jsi spokojená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidim, ze jsme si oblibily slovo "pseudointelektualni" :D
      a jsem stastna, dekuju! zapisu si to do denicku :D

      Vymazat
  2. ta sukně je nádherná,
    máš pravdu, my bloggerky jaro a léto potřebujem, jinak jsme úplně v háji)

    OdpovědětVymazat
  3. pošlem ti seba, hneď budeš mať slnko v živote :D

    za nietzscheho ťa milujem ešte viac

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani nevis jak by ses mi ted v praze hodila! :D

      Vymazat
  4. Hezký outfit:) a máš krásný vlasy

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se tě zeptat, jak si přišla na název blogu a svojí bloggovou přezdívku? (asi už jsem cáklá a všude vidim svoje hudební idoly :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, urcite :) nazev blogu mam podle pisnicky od skid row a prijmeni po me platonicke lasce duffovi mckaganovi! :D

      Vymazat
    2. No tak to jsem se přesně trefila! Youth Gone Wild je moje nejoblíbenější písnička od Skid Row a Duffa jsem si všimla dřív než Slashe :D (nojo, mam úchylku na basáky) ;) Už jenom kvůli tomu tě sleduju, navíc máš naprosto boží styl, jsem ráda, že jsem tě našla.

      Vymazat
    3. jezis marja, to jsem strasne rada, dekujuu!! taky jsem uchylna na basaky a tak vubec :D

      Vymazat