sobota 9. března 2013

Život

 Oči ostatních jsou naše vězení, jejich myšlenky naše klece.
(Virginia Woolf, Strašidelný dům)

Mám šedivý pramínek vlasů a nekončící touhu po procházkách. Chci slunce a šlapadla!


Nový playlist!
.

22 komentářů:

  1. playlist je nejlepsi. a ta prvni fotka <3

    OdpovědětVymazat
  2. ten lavór čipsov ma pobavil :D a playlist mi hraje už od včera :3

    ja chcem nekončiace sa dni s murakamim, bukowskim a fitzgeraldom, niekde na samotke na islande

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. delas si srandu? vsechny tri ted ctu haha! :D

      Vymazat
  3. jó, opalování se zmrzkou na šlapadlech! nemůžu se dočkat. tu květinovou vestu hodně závidím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Kdo chytá v žitě! A Virginia Woolf! <3
    Playlist si poslechnu.

    OdpovědětVymazat
  5. perfektné fotky :) no a tie čipsy mmmmmmmm :D

    OdpovědětVymazat
  6. Bíííítls bíítls <3 A Kdo chytá v žitě jsi přečetla nebo čteš? Názor? :D Já se do toho prostě nedokázala dostat, jsem asi jedinej člověk, kterýho .. no, znám, komu se nelíbila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha diky bohu.konecne nekdo se stejnym nazorem na tuhle knihu! :D prijde mi precenovana.par hezkych veci tam bylo, ale mela jsem to stejne jako ty.nedokazala jsem se do ni dostat.

      Vymazat
    2. Přeceňovaná, to je přesné. Kdyby dal Holdenovi někdo pár pořádných "výchovných" facek, vlastně by ani nebylo o čem psát .. :D

      Vymazat
    3. prekvapí ťa, keď poviem, že nemám rada tú knihu? :D

      Vymazat
    4. od te doby co vim, ze jsme si souzene tak ne! :D

      Vymazat
  7. slečna, zbožňujem tie tvoje vlasy prehodené na jednu stranu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji slecna! moje osobni prehazovacka! :D

      Vymazat
  8. ta první fotka je nádherná, strašně upřímná

    (stejně jako zamilovaný pohled na brambůrky :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Kdo chytá v žitě! Ta fotka s touhle knížkou je bezva!:)
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. miluju miluju vsechno v tomhle postu!! <3 virginia woolf je moje nejoblibenejsi

    OdpovědětVymazat
  12. Aaaah, ten modro-bily svetr je uplne nej!

    OdpovědětVymazat