čtvrtek 14. února 2013

Will you recognize me?

Filmy které změnily můj život? Mohu tady vypsat stovky a stejně to nebudou všechny. Pokud bych měla vybrat alespoň jeden, byl by to The Breakfast Club. Film, který mě donutil se nad sebou zamyslet a trochu si i poplakat (což se mi poslední dobou stává snad u všech filmů).
Který film změnil váš život?

("snídaňový klub" už tu jednou byl a to přesně TADY)

11 komentářů:

  1. Na breakfast club se chci podivat uz dlouho, dobře ze o tom píšeš, jinak bych si na to nevzpomnela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Breakfast Club jsem viděla teprve nedávno a byla jsem překvapená, jak moc fajn ten film byl. Taky mi bylo do pláče, ale asi v té nejmíň vhodné scéně (občas nepochopitelně brečím u filmů, jakože hodně nepochopitelně. -_- )
    Jinak co se týče filmů, co mi změnily život..nedá se říct, že by mi nějaký život nějak změnil, ale jsou tu filmy co mě dost ovlivnily, třeba Amelie z Montmartru, 500 Days of Summer nebo Coffee and Cigarettes.
    A jinak moc krásný svetr, sukně a tak. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vsechny filmy co jsi napsala miluju! a moc dekuju za komentar!!!

      Vymazat
  3. breakfast je dobrý film ja som ho videla už dávno , ale nedávno mi ho pripomenula bonit-s,a skvelá sukňa! inak snivalo sa mi s tebou že sme kecali hah:D

    OdpovědětVymazat
  4. KONEČNĚ! Konečně je tu někdo, kdo mi rozumí, kdo chápe, jak je tenhle film geniální. Když ho někomu doporučím, kouká na mě s otevřenou pusou s nevyřčenou otázkou "Zbláznila ses?"! Takže Misho, já tě asi miluju ;-) a někdy si "Snídani" pustíme spolu. ;-)
    Díky, Johne Hughesi, díky, Misho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani nevis jak jsi potesila! jsi jedna z mala lidi, komu se libi!! dekuji za krasny komentar a budu se tesit na spolecne hltani tohoto amazing filmu! :)

      Vymazat
  5. taky mam ráda breakfast club, zrovna nedávno jsem se na něj zase dívala)) je z osmdesátek, cituje bowieho a judd nelson v něm zvedá pěst do vzduchu, když dostane holku - ten film má všechno!

    OdpovědětVymazat