čtvrtek 28. února 2013

V hlavě

I like drinking coffee alone and reading alone. I like riding the bus alone and walking home alone. It gives me time to think and set my mind free. I like eating alone and listening to music alone. But when I see a mother with her child, a girl with her lover, or a friend laughing with their best friend, I realise that even though I like being alone, I don’t fancy being lonely. The sky is beautiful, but the people are sad. I just need someone who won’t run away.”- Anonymous

…pretty soon you’ll start imagining that another time was really your…you know, was really the golden time. Yeah, that’s what the present is. It’s a little unsatisfying because life’s a little unsatisfying.”- Midnight in Paris

17 komentářů:

  1. tak jo, jdu si pustit Půlnoc v Paříži.

    OdpovědětVymazat
  2. na prvej fotke mi pripomínaš jemimu kirk, anonym má sakra pravdu a polnoc v paríži mám v pláne si pozrieť už dlhšie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju Midnight In Paris! Miluju Midnight In Paris! (A Woodyho.)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný svetřík a bezva blog!:) Máš nového followera na bloglovin (#79), když by se ti líbil můj blog, můžeš mi dát follow zpět ;) měj se krásně!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uuu dekuji mockrat a take se mej krasne!

      Vymazat
  5. že jsem se na to nedívala v aj, to zní líp:)

    OdpovědětVymazat
  6. áno, máš pravdu, je čas, aby som si to konečne pozrela. tak.

    OdpovědětVymazat
  7. v hlave to mám tak isto, aj mimo hlavy :D

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno v tomhle postu .. prostě všechno. <3

    OdpovědětVymazat