neděle 24. února 2013

I never want to belong to any club that would have someone like me for a member

Chtěla bych se setkat s Woody Allenem. Poslouchat hodiny a hodiny jeho depresivní názory na život, které mě naplňují optimismem.
Dnes jsem alespoň měla tu možnost vidět jeho maličkost v kině a rozplývat se.

15 komentářů:

  1. <3 tebe to tak neskutocne pristane zena! kabatik ma uzasnu farbu :)

    OdpovědětVymazat
  2. woodyho filmy mam rada! :) ale tie nove menej, no... :)
    sekne ti cervena!

    OdpovědětVymazat
  3. Ach ano, božský Woody. Vážně bych si s ním ráda udělala nějakej čajovej dýchánek, kde by ovšem mluvil jen on, já bych pouze poslouchala.

    OdpovědětVymazat
  4. ty by si vyzerala super aj vo vreci od brambor :D

    OdpovědětVymazat
  5. W. Allenovky su dosť špeciálne filmy.. také svojské.. niektoré mi sadnú úplne a niektoré vôbec.. a to je na jeho tvorbe to zaujímavé :)

    OdpovědětVymazat
  6. už dlhšie mám v pláne sa vrhnúť na allenovky a pozerať ich rad za radom :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. vďaka :D
      http://www.csfd.cz/film/321931-pariz-manhattan/

      Vymazat
  8. jeziiiiiiiiiiiiiis!!!!
    ten kabatik!!!!
    skadee!!!???
    ja ho chceeeeeeeeeeeeeeeeeeem

    donchinka.blogspot.com

    ***

    OdpovědětVymazat
  9. Woody .. Zeppelini .. Misha ... uuuu trochu nová "svatá" trojice! :D <333

    OdpovědětVymazat