úterý 22. ledna 2013

Paint all your soul with the grand designs


 Pořád mám v hlavě nedělní dobrodružství.
Nález peneženky a nervy drásající výprava za policisty s obavami, že nestihnem koncert, haha. Když pominu gigantickou frontu, která před Meetfactory byla, byl to skvělý "přednarozeninový" večer strávený se skvělýma lidma.
PS: kdo viděl Bídníky? Co na to říkáte?

 Nemohla jsem si odpustit pár fotek z koncertu <3

12 komentářů:

  1. Meetfactory bylo super :) sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. svedci ti to!ta sukna je skvela.
    ja by som na to chcela ist velmi do kina.

    OdpovědětVymazat
  3. Miserables som videla a páčilo sa mi to, celkovo tam hrali dobrí herci a Anne Hathaway tam bola skvelá! Inak super fotky, svedčí ti to :)

    OdpovědětVymazat
  4. mas skvelej kabat <3 bidniky mam stazeny ale jeste sem s k tomu nedokopala :D

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi tvoje sukně a Bídníky jsem viděla, je to celkem zdlouhavý, ale mně se to líbilo. Myslím, že herecké obsazení měla své kouzlo a pár písniček jsem nemohla dostat z hlavy :)

    OdpovědětVymazat
  6. drahaaa! hele, nemas tu bundu z radotina?? :D ja jsem si tam o vikendu presne takovou zkousela! :DD a skoda ze mi to nevyslo jit na koncert taky.. ja nakonec musela byt stejne rano cilous v praci...:/
    tva kamaradka s dirou na puncochaci vesele poskakujici a delajici iiii, tesici se az si spolu dame lahvickuuuu! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aaaa draha, ano presne z radotina ji mam :D skoda ze to nevyslo :( myslela jsem tam na tebe a mela vidiny, ze tancujes vedle mne :D
      tesim se na dalsi party ♥

      Vymazat
    2. :DD a ja na tebe myslela kdyz jsem si ji zkousela! ale ze tam byla hnusna zima, co? kdys tam byla? :D jela jsem tam jen na otocku, protoze mi dementi zavreli v textilhousu bez varovani uz ve dve :/ ja v ni vypadala jak stara mlada, ale tobe strasne slusi! :-* nenaslas ji hned u kabinky vedle bily bundy jil sander? :D jee, ty mas o me vidiny, to je krasny! <3 co treba tenhle patek? vikend? ;) dame u nas lahvinku a vyrazime priopile do viru velkomesta! ;) a treba i v hejnu! :) vrkuuuu!

      Vymazat
  7. našla si peňaženku ?:D dobrá :D

    OdpovědětVymazat