úterý 1. ledna 2013

Let's be weird together

 Nemám ráda Silvestr. Celé to oslavování konce roku mi přivádí depresi. Vzpomenu si na všechno dobré a špatné. Vzpomenu si na věci, které jsem mohla udělat jinak nebo je neudělat vůbec.Vážně netuším, proč mám tendenci při veselých událostech vzpomínat na to nejhorší a ještě víc se tím vším užírat.
Tak jsme to s Vell pojaly jako takovou naší malou pokojovou party plnou jídla, pití, tance a falešného zpěvu.
A já jsem šťastná, že jsem se první den v novém roce probudila po boku jednoho z nejdůležitejších lidí v mém životě.



12 komentářů:

  1. Perfektné fotky, a to s tým Silvestrom mám ja presne rovnako :)

    OdpovědětVymazat
  2. super vyzeráš na to, že nemáš rada Silvester :D všetko dobré do nového roku ti prajem!

    OdpovědětVymazat
  3. Aaa božé, ty vinylový desky. A to oblečení. A vy dvě. Skvělá dvojka.
    A Silvestr je strašně divnej den, vždycky. Mám děsně zvláštní nálady. Nebo naopak necítím vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
  4. konecne niekto, co tiez nema rad Silvster... uz som sa citila cudne..:D

    OdpovědětVymazat