pátek 18. ledna 2013

I'm not there

 Ano, udělala jsem to. Svlékla se kvůli fotce a pak toho litovala. Další den si stěžuji, že jsem nemocná haha.
Jízda vlakem zasněženou Prahou byla jedním z nejinspirativnějších zážitků dneška. Už chyběla jen termoska s čajem.
..je tu šťastné období. Na jak dlouho?
Miluju jí!!

13 komentářů:

  1. nemysli na to ako dlho, len si ho užívaj :3

    OdpovědětVymazat
  2. Na prvej fotke si perfektná :)

    OdpovědětVymazat
  3. vyzeras supersky!
    aj ja mam take stastne obdobie celkom ale zachvilu to u mna pominie:-(drzim palce aby ti to vydrzalo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi skvela, dekuji! a take doufam, ze ti to vydrzi!!!

      Vymazat
  4. gratuluju ke šťastnýmu období a přeju brzký uzdravení :)

    OdpovědětVymazat
  5. love your dress,so sweet.the white
    socks are adorable with those shoes

    OdpovědětVymazat
  6. Ú..nedávno jsem tě našla. Moc se mi líbí tvůj styl! Asi ti teď budu trochu často komentovat fotky-protože jsem jimi unesená... ;)

    OdpovědětVymazat