čtvrtek 6. prosince 2012

Fear

Při cestě metrem potají sleduji cestující a představuji si, co se jim asi honí hlavou. Většinou z jejich pohledů čiší čirá zoufalost a beznaděj. Kolik vrahů, sebevrahů a násilníků jsme už asi potkali?
Ok, trochu ponuré téma. Asi bych měla začít číst pohádky. :D

12 komentářů:

  1. tá prvá fotka mi normálne urobila príjemnejší deň lebo to slnko! ach
    a nad tým aj ja rozmýšľam, že čo sa tým ľuďom honí hlavou, jsem šmíračka :D

    OdpovědětVymazat
  2. jo já si někdy představuju co si myslím lidi ve škole nebo učitelé :D
    a super první fotka!

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to, ta fotka je skvělá!

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. no ale je taka strasidelna! ta prva, je tam slnko ale nie je ta fotka taka prijemna, nejde z nej teplo :O ah super je!

    OdpovědětVymazat
  5. mne sa to páči aké je to farebne :)

    OdpovědětVymazat
  6. super boty.
    A taky tak občas přemýšlím nad myšlenkama cizích lidí. Lidi jsou totiž děsně inspirativní.

    OdpovědětVymazat
  7. ňuňu na druhé fotce! :D :D .. ps - je tenhle Maupassant, kterýho nosíš v kapse, dobrá knížka? Něco už jsem od něj četla, tak jestli mám přidat další do listu ... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím co ji čtu tak je dobrá. Jsou to povídky o strachu (jak jinak :D).

      Vymazat
  8. super boty:)
    jo taky někdy sleduju lidi a říkám si, co jsou zač:D

    OdpovědětVymazat