neděle 18. listopadu 2012

Breathless

Marně hledám slova, která by vystihovala moje pocity nebo náladu. Hledám inspiraci ve starých francouzských filmech, knihách, na tumblr a v hudbě. U babičky jsem vyčmuchala tři další knihy a vedla s dědou konverzaci o tom, jak byl dřív život lepší. Miluju podzim a je mi jedno, že se brzy stmívá.
Svět je hned mnohem krásnější..

10 komentářů:

  1. To mě to brzký stmívání začíná už celkem štvát, jakoby mi někdo kradl čas. Depkařím.
    Děsně moc se mi líbí ta osmá fotka, jde v ní úplně vidět ten pohyb. A energie. a tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. me naopak prijde, ze se ve tme cas zastavi.
      a moc dekuju.

      Vymazat
  2. moje nálady sú tiež ťažko identifikovateľné a preto sa ich neznaším ani nijakým spôsobom pomenovať, len dúfam, že rýchlo zmiznú preč :)
    a neskutočne sa mi páčiš tu,od hlavy až po päty :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahh. nejhorsi je, ze se porad vraceji. nic se s tim neda delat :(
      a dakujem, napodobne. :*
      (i kdyz jsem tvoje paty nikdy nevidela :D)

      Vymazat
  3. Na tý druhý fotce mi/nám neomaleně zíráš až do duše, že se nestydíš! :D :) Jinak, někdy pocity, které se nedají popsat, se můžou ukázat jako nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten pes je skvělý, to mě napadlo hned :D ale máš prostě nejlepší vlasy!
    jo u nás se pořád řeší, že kdysy to bývalo lepší a co kdyby apod..

    OdpovědětVymazat
  5. krása, miluju ty tvoje sídlištní fotky
    mimochodem Na východ od ráje je úžasná kniha.. steinbeck je jeden z mejch nejoblíbenějších spisovatelů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neverila bys, ale zrovna pri foceni tech fotek jsem si na tebe vzpomnela!

      Vymazat