sobota 3. listopadu 2012

Anyway

Noste naprosto sežvýkané sako, které nejde ani za boha vyžehlit a všem říkejte, že je to schválně.
Je možné se zamilovat do postavy z knížky? Nejspíš ano, protože mě se právě toto stalo (haha).
PS: nový rozhovor, tentokrát s překrásnou Wendy najdete TADY
PPS: tohle pózování na fotkách mi přijde jako padlé na hlavu, ale vypadá to fajn :D
PPPS: pojďte se mnou trsat TU!
+ dnešní "fotografické schopnosti" v Hard rock cafe.

14 komentářů:

  1. Tá pesničkaaa. <3 Vyzeráš skvele. :))

    OdpovědětVymazat
  2. nejlepsi pisnicka vcera sem ji stahovala <3
    slusi ti to a sako ma super barvu :)

    OdpovědětVymazat
  3. ale fakt to sako vyzerá, že to tak má byť :D
    oo v tom hard rock cafee to vyzerá skvelo!

    OdpovědětVymazat
  4. tá pesnička je strašne popiči, už vidím, že si ju dnes budem púšťať celý deň :D
    a ty zas vyzeráš neuveriteľne dobre ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Bože to sako je skvělé! Ta barva.. sakra, musím si pořídit něco v té barvě, je dokonalá! Fakticky ti to sluší..

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem věděla, že si mám tu písničku pustit, black keys! miluju!:)

    OdpovědětVymazat
  7. tohle je uplně skvělé!
    máš prostě ty nejlepší vlasy jako plus rozhovor s Wendy, která je strašně super!

    OdpovědětVymazat
  8. to sako je skvelé hodí sa ti táto farba :)

    OdpovědětVymazat
  9. miluju tuhle barvu, je taková hmm milkshakeová!

    OdpovědětVymazat
  10. krásná jsi, krásná :) a zamilovat do postavy z knížky to určitě jde .. mám zkušenosti, haha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha to jsem rada! a do jake jsi se zamilovala?

      Vymazat
    2. oh gosh, jak vybrat :D ..třeba Laurie z Malých žen :) nebo ještě jako malá do Átreje:)

      Vymazat