úterý 23. října 2012

Memories

Prohlížení si starých fotek má v sobě jakýsi magický nádech atmosféry.
Je tak zvláštní sledovat svůj život od úplného začátku až do teď skrze fotografie..
Nejvíce co zbožňuji, je prohlížení si fotek/vzpomínek rodiny ještě dávno předtím, než jsem se narodila. 
Vybrala jsem pár mých oblíbených (moje nejoblíbenější je poslední fotka) a doufám, že vás atmosféra také tak pohltí.



12 komentářů:

  1. ty fotky jsou opravdu magický. ))
    ě se nejvíce líbí ta první a ta poslední taky.

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, jsi celá máma :) krásný fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky! Zrovna včera jsem si prohlížela naše alba, abych si vybrala fotky, které si pověsím na zeď, a napadla mě skoro ta samá myšlenka, jakou jsi sem napsala...miluju tu atmosféru starých fotek, a nejlepší je, když si díky nim začnu živě vybavovat určité momenty nebo záblesky z dětství, na které bych jinak už zapomněla... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne tak!! vyvola to v tobe zvlastni pocity a hlavne pocit stesti uaa
      a take mam na zdi par fotek! musis mi nejake ukazat :)

      Vymazat
  4. skvelé fotky, zbožňujem staré fotky, ktorých atmoška je nenapodobiteľná :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty si čistá mama! :D
    a krásne fotky, toľko atmosféry a spomienok :)

    OdpovědětVymazat
  6. jsi celá mamka:) a staré fotky mám nejradši, skvělá nostalgie

    OdpovědětVymazat
  7. třetí odspoda
    to je můj vysněný svět (aka všechno jako ze snu)

    OdpovědětVymazat