středa 31. října 2012

Halloween

Ve škole se dnes slavil Halloween. Jelikož ho vůbec neslavím a nějak se mi do něj nechtělo, vybírala jsem si kostým patnáct minut před odchodem z domu. :D A jak je vidět, vymýšlení kostýmů není moje parketa. Moje rozhodování mezi outfitem Kelly Bundy nebo early Madonny ze mě udělalo Madonnu rockerku s upíříma zubama. Tak jak vidíte jako minulý rok, jsem šla sama za sebe :D
Ale bylo to amazing! Naše třída získala cenu(zelenou a griotku!) za to, že jsme běhali jako idioti po Ipáku a nutili pejska ať nám ukáže zuby :D (raději se neptejte proč).
Nejlepší je třetí fotka!! Spolužák šel na Tata Langdona dámy a pánové!!!!!!







8 komentářů:

  1. tak to máte strašně fajn, já bych byla nadšená!
    a ty fotky vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. u nás všichni na halloween kašlou, jen já s kamarádkou jsme šly jako zombie/upír/hp/emo/čajodějnico něco :D máte to super a Tate, aaa <3
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  3. awesome I love the black and white pictures very fitting!

    www.strawberryskull.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. fuuuuu tie prsty... ako vidím tento rok letí wednesday :) ale inak super fotky a aj tvoja maska sa mi páči náhodou ;)

    OdpovědětVymazat
  5. tie prstyyy!!!! ved to je genialny napad <3

    OdpovědětVymazat