úterý 30. října 2012

But you're way out of line


Dělá se mi špatně z lidí, kteří mají potřebu hodnotit ostatní podle toho, co mají nebo nemají na sobě. Je to už ohrané, klišé a vše možné, ale když se nad tím zamyslíte, něco na tom je. Kde se vzala ta představa, že budeme hodnotit člověka podle toho co se mi líbí nebo nelíbí. Pokud se mi líbí nosit trenky přes legíny, je to v pořádku.
Na blogování se mi líbila ta rozmanitost vkusu každé blogerky. Ale co poslední dobou vidím je jen škatulkování a určování "módních"  hranic, tudíž co by se mělo a nemělo nosit. Who gives a fuck?
Už není žádná svoboda projevu vkusu ani nic podobného.
A musím podotknout, že to nemá nic společného s narážkami na mou osobu.
PS: miluju kuskus!

17 komentářů:

  1. omg, jeden z nejlepších outfitů <3 a ten text ♥

    OdpovědětVymazat
  2. i don't give a fuck! and u look amazing♥

    OdpovědětVymazat
  3. vyzeráš perfetkne, máš pravdu a kuskus je najlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně přesně. Let's don't give a flying shit about stupid people with their stupid "opinions".
    PS: Kuskus je fajn jídlo.^^

    OdpovědětVymazat
  5. máš pravdu, nesnášim škatulkování... takový ty lidi který jakmile vidí holku s mini šortkama, tak řeknou že je to děvka, ty bych fakt přizabila .

    OdpovědětVymazat
  6. kuskus miluju taky a s tím i tvoje ponožky!
    jo já jsem tohle nedávno zažila, nic moc :D

    OdpovědětVymazat
  7. já začala s blogem se stejného důvodu a taky se mi moc nelíbí kam to spěje..
    kuskus miluju taky a s ním i tvuj outfit :)
    btw řekl ti někdo někdo že vypadáš jako Kelly z Misfits? poslední dobou mi ji připomínám čím dál víc, i když jsi spíš její hezčí vezre :D
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  8. nejlepsi outfit evah! (a o vikendu mozna prijedu :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Dekuji moc a jsem rada, ze souhlasite :) spolu proti tomu muzeme bojovat! :D

    OdpovědětVymazat
  10. ty vole Misho! až tě potkám na Hůrce, tak tě zabalim do tašky a vezmu si tě domů! ♥ :DD

    OdpovědětVymazat
  11. Svatá pravda.
    A zas ti to sluší.. ts. Ty ponožky jsou geniální.

    OdpovědětVymazat