sobota 22. září 2012

Tropica

Našla jsem spřízněnou duši. (a stačilo jen zajít na pivní slavnosti :D)


20 komentářů:

  1. jo, už poprvé, co jsem tvůj blog objevila, jste mi přišly hrozně podobné, holky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je divne mne praveze pridete uplne rozdielne :D

      Vymazat
    2. taky mi neprijde, ze by jsme si byly podobne :D

      Vymazat
  2. na tej prvej vyzeráš úplne že fucking awesome ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuju zlato, za to muze instagram :D

      Vymazat
  3. mě jste přišly strašně podobné, fakt a vždycky jsem si říkala jestli se znáte :D
    a první je úžasná, Bára je skvělácká!

    OdpovědětVymazat
  4. Two awesome girls in two awesome outfits.

    First photo is the best, I like those make-up, old nail polish and cool earrings.

    OdpovědětVymazat
  5. Vzhledem k tomu, jak ti to na tý první fotce sluší, bychom měly začít fotit pouze na instagram :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha taky jsem si rikala :D tak priste :D

      Vymazat
  6. nikdy jsem si nevšimla, že jste si tolik podobný!

    OdpovědětVymazat
  7. To musí být super, nález spřízněné duše.
    A jo, podobné si opravdu trochu jste :D

    OdpovědětVymazat