neděle 2. září 2012

Anxiety

Právě teď pociťuji nervozitu, velkou nervozitu. Zítra mě totiž čeká první den v nové škole. Rozhodla jsem se jít na rok na jazykovou školu, studovat angličtinu. Jenže jako dosti nervozní a stydlivý člověk všechno moc řeším. Tak mě nenapadlo nic jiného než si o tom postěžovat na blogu. :D Jediné co mi od té nervozity pomáhá jsou White Stripes.
Máte někdo nějaký trik na to jak nebýt nervozní?

23 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. fendi od tebe uz ani nic jineho necekam :D

      Vymazat
    2. hlavne sa ráno dobre napapaj a daj si dáku čokoládku

      Vymazat
  2. hodně štěstí v nové škole)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. zkus třeba napssat Vell a ona ti poradí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pravda, porad jeste muzu jit na katolickou skolu.

      Vymazat
  5. mega fotka a aj ja prajem vela stastia))

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotka:) a ja som inak tiež moc hanblivá a často stresujem :P keď som moc nervózna, ako napr pred skúškou, pomáha mi žuvanie žuvačky alebo dýchanie zhlboka :D

    OdpovědětVymazat
  7. mňa čaká VŠ, nové prostredie a noví ľudia a tiež ma tie predstavy nového života desia, začiatky sú stále ťažké, ale zvládneme to :)
    budem na teba myslieť kráska :)

    OdpovědětVymazat
  8. taky bych potřebovala něco na nervozitu, ale nejvíc mi asi pomáhá hudba, to je vůbec lék na všechno:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta fotka je bozi...jediny lek na nervozitu je proste na to srat:D proste se uvnitrnit a rict si..boze, zivot je kratkej, casto krasnej a nervozita je k nicemu..to mi pomaha:D ja jdu do skoly 17teho a strasne se tesim.i kdyz tam nikoho jeste neznam a bojim se ze to bude tezky..stejne se tesim, mam rada novy veci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zavidim ti, ze ti zrovna tohle pomaha :D moc dekuju a preju hodne stesti ve skole!!! ♥

      Vymazat