pátek 10. srpna 2012

Live and let live

Takové ty dny, kdy vám s kamarádkou hrábne a koupíte si tři pizzy k obědu! (ble)
Pracuji v sekáči a odnáším si odtamtud spoustu oblečení. 
Teď už jsem opravdu "sekáčová královna".

20 komentářů:

  1. já chci taky pracovat v sekáči a vypadat jako ty, dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  2. krásna si...a supeer fotky !:)

    OdpovědětVymazat
  3. bože, Misho, už se musíme vidět, jinak umřu, jsi nejlepší !!! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uvidime honey, uvidime! rekni kdy a kde a budu tam!
      <3

      Vymazat
  4. to tetování je boží, naprosto!

    OdpovědětVymazat
  5. super kočky ste páčite sa mi posielam kiss .-*

    OdpovědětVymazat
  6. Misho! A já v tom sekáči ve čtvrtek byla. Pro troje kalhoty a tílko, haaha :D Příště ti řeknu "ahoj" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee, tys byla presne v tom na butovicich? :D

      Vymazat
    2. přesně v tom, bydlím 5 minut od něj :D

      Vymazat
    3. dost dobrý, prý máte novou podzimní kolekci, přijdu se mrknout :D

      Vymazat
  7. sekne ti to:) a ta její kérka je super!:))
    a práce v sekáči? můj sen!

    OdpovědětVymazat
  8. no ale najviac kralovna :D to je sranda! ty sa mas :)

    OdpovědětVymazat
  9. obě.jste.úžasný.achjo.krása ... :D <3

    OdpovědětVymazat
  10. V sekáčích se dají najít zázraky! :)
    Moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta fotka s pizzou :)
    Ako willi wonka :3

    OdpovědětVymazat
  12. skvělé šaty a taky chci pracovat v sekáči!!!!chjo..

    OdpovědětVymazat