neděle 26. srpna 2012

Cruel Summer

Červené body (Versace!), můj zatím nejlepší úlovek ze sekáče. (rýmuje se to :D)
Opět jsem se inspirovala seriálem Beverly Hills 90210.

  Playlist na tento měsíc se týká písniček z pár mých oblíbených filmů.
Enjoy :)

.

16 komentářů:

  1. ty nepatríš do tejto doby sakra ( myslené v dobrom :D )
    sluší, moc moc ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja to rikam porad :D potrebuji stroj casu!
      moc dekuji ♥

      Vymazat
  2. wow,tohle je skvělý! sluší ti to;)

    OdpovědětVymazat
  3. to vrecko na šortkách je DIY? vyzerá to super :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta bundička i body, super!
    já zase nesnáším když chci říct něco vážně a rýmuje se to, pak to zní fakt divně :D

    OdpovědětVymazat
  5. tyyjo versace, dobře ty:D sekne ti to;)

    OdpovědětVymazat
  6. booože to sačko je megaultrabrutalpopiči! :-* pristane ti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja som raz v sekáči vyhrabala šaty od Ch.Lacroix :D za 3€

      Vymazat
  7. Akoto ze som ta objavila az teraz? Ochhhh
    milujem tvoj blog a to som sem este len prisla ;o)
    Superske outfity
    akokeby z inej doby (v dobrom!)
    uzasnaaa
    :3

    OdpovědětVymazat
  8. versace ze sekace! to keby len Donatella vedela :DDD !!!

    OdpovědětVymazat
  9. ohh cute outfit!

    xx

    Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpovědětVymazat
  10. Strašně se mi líbí tvůj styl, je fakt originální a vtipný :) Na inspiraci Beverly Hills 90210 jsem teda fakt na žádným jiným českým blogu ještě nenarazila :D Objevila jsem tě před chvílí a určitě se sem budu vracet, jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda nechapu proc, beverly je bozi!! :D moc dekuju a zboznuju tvuj nick!

      Vymazat
    2. No to teda, Béháčko je největší klasika!! :D Není zač a taky děkuju! :))

      Vymazat