pondělí 11. června 2012

Where do bad folks go when they die

Další příklad toho, že neumím nosit dlouhé sukně. Vždycky je začnu nosit jako šaty. But who cares.
Zamilovala jsem se do seriálu. Ano, dlouho jsem nebyla tak posedlá :D určite se na něj podívejte TADY!!
Pokud už to někdo znáte a taky tak milujete, určitě mi napište a budeme ho rozebírat do aleluja :D
PS: opravdu tak nějak očekávám, že se naše společná výprava do šedesátek vážně uskuteční.

Další písnička na které ujíždím

15 komentářů:

  1. desi me ze ten serial je od tvurcu glee. :D
    hrozne ti to slusi. a prvni fotka je nadherna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha presne. hrozne me to rozesmalo :D
      a dekuju moc krasko ♥

      Vymazat
  2. vypadaš bombově, ta sukně je jako šaty beztak lepši :)
    a libi se mi boty a taška..
    + american horror story naprosto zbožňuju viděla jsem to tak 6x :D Violet <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aaaa jsi bozi! :D ja na to koukam teprve podruhe.
      Taky mam rada Violet a "Tejta" :D
      dekuju moc ♥

      Vymazat
  3. ty boty u tebe miluju Mišš))

    OdpovědětVymazat
  4. uplne je to super! ale topanky su najlepsie!

    OdpovědětVymazat
  5. jsi skvělá! někdy bych tě chtěla potkat :D

    OdpovědětVymazat
  6. sukna ako satyy ♥ ja som dostala od kamaratky suknu a tiez ju planujem obliect ako satyy ;) btw do Prahy priidem s kamaratkou v auguste alebo v septembriii!!

    OdpovědětVymazat
  7. indian summer, sluší Vám to!

    OdpovědětVymazat