čtvrtek 7. června 2012

I've been looking so long at these pictures of you

Vzala jsem si na sebe tyhle šaty a bylo to strašně zvláštní. Jako kdybych byla v devadesátých letech a chystala se na grungeový koncert.
Ps: když mi sluníčko zasvítí do očí, mám je jako Misty z Pokémonů. Ale Misty je přeci naproto super, hlavně ty její high waisted shorts :D

[dress - second hand, svetr - po dědovi, oxfordky - ?? z Václaváku, brýle - po babičce, zmrzlina - Norma :D]

14 komentářů:

  1. ty šaty sou uplně boží a chci taky takovej svetr!
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  2. ty umíš bejt, ale roztomilák!

    OdpovědětVymazat
  3. třetí fotka odspodu je naproto bezkonkurenční!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi tááák krásná, achjo. Jakto, že si to někteří lidi vyžerou takhle pro sebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ve skutecnosti jsem mnohem osklivejsi :D

      Vymazat
  5. vyzeráš dobre :) A Misty je super tiež :D

    OdpovědětVymazat
  6. aaah šíleně ti to sekne! chci na grungeovej koncert..nebo aspoň ať mám u sebe svýho muže a zahraje mi kurta na svoji kejtru uaaaa, sorry že se tady tak rozvášňuju, nejde to jinak:D

    OdpovědětVymazat
  7. vyzeráš úplne tak... hmm (hľadám vhodné slovo) .. amazing!

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé šatky a botičky:). Líbí se mi tooo:)

    OdpovědětVymazat