čtvrtek 10. května 2012

Stars

Ve dnech jako byl tento mám největší chuť se procházet po Praze, číst knížky na lavičce a poslouchat Beatles. ulalala.
Také nesnášíte ten pocit, když přečtete knížku a cítíte se, jako kdyby vám umřel kamarád ? Já pořád. Ještě pár takových knížek jako "Tři kamarádi" a hodim si mašli :D !!
písnička pro vás !!

 [ všechno kromě bot a body je ze second handu (jsem chodící reklama na Radotín, měla bych dostávat provizi ) ]

13 komentářů:

  1. to stou knihou mám aj ja potom depku že a teraz akože čo? ved už ma nezaujme nič !:D aa krásna si :-*

    OdpovědětVymazat
  2. ty si moja hviezda ♥ ak pojdem toto leto do Prahy(ak budu financie) ty si moj ´Must see´ človek !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na to vem jed !!! nemuzu se dockat az te uvidim M. ♥

      Vymazat
  3. idem na pred spaním pustiť bítls, do nálady :)
    sluší

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pocit dobře znám ! po jaké to bylo knížce ?
    Jinak nádherný, nádherný, nádherný, chci být Ty !

    OdpovědětVymazat
  5. Ta knizka se jmenuje "Tři kamarádi". Pokud jsi ji necetla, urcite hned musis. je dokonala.
    a nepovidej nesmysly :D !!

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem tvůj 300. čtenář wohooo :D

    OdpovědětVymazat
  7. jé tobě to sekne, krááásko <3

    OdpovědětVymazat
  8. až budu v Praze chci do Radotína!
    jsi strašně skvělá :)

    OdpovědětVymazat