středa 16. května 2012

If you close the door, the night could last forever

Miluju Fendi !! Poslala mi báječný balíček, dokonce i navonila tričko. Pořád k němu čichám (haha) a ten časopis nemůžu pustit z ruky !!
PS: natočila jsem vám moje "pokojové video" !!!
[říkala jsem vám, neni o co stát :D]




+ písnička pro vás!!!

25 komentářů:

  1. mám stejný polštář z ikei jako asi všichni, ale máš supr pokoj a supr sukni!

    OdpovědětVymazat
  2. superská si :D
    a čo tam, či izba stojí za to či nie, hlavné je, že sa tam cítiš dobre a dýcha to atmosférou :)

    OdpovědětVymazat
  3. mas. perfektni. pokoj. vazne. :D

    OdpovědětVymazat
  4. jsi úžasná a ten pokoj ti zavidim! :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  5. počkať, počkať.. videla som dobre? Kniha Control??? Tak tu ti závidím.. veľmi.. a fakt máš krásnu izbu..:)

    a ty si nová fashion múza..(pre mňa)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohuzel jenom DVD Control :( ona je nejaka kniha ? :D
      Mam jen knihu o Ianovi !!
      A hrozne moc dekuju, potesila jsi mega !!!!!! olé

      Vymazat
  6. uáá popiči video! super izbička už sa teším ked sa ti vyvalím na postel haha :DDDD a batôžtek ti najviac pristane :-*

    OdpovědětVymazat
  7. tak izba je podla mna paradna! vies co by som ja dala za izbu kde by som bola len ja? :D (mam ju zo segrou)

    OdpovědětVymazat
  8. boží pokoj! jak z devadesatek :D chci taky takovej! a aa seš krásná again ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem desna, pribylo mi zase par obrazku na zdi :D achjo

    Dekuju moc holky !!

    OdpovědětVymazat
  10. tam uz se dlouho neuklizelo, ten prach na ty televizi :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha ja cekala kdo si vsimne :D
      u me v pokoji kdyz utres prach, druhy den je tam zase :D

      Vymazat
  11. aah ňuňu :DDDD né jako krásný pokoj, a co teprv ty plakáty a obrázky a a a aahh :D <3

    OdpovědětVymazat
  12. Aiden a Jack Daniels:D!!love it:D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konecne taky nejaky milovnik Aiden !! :D Skvele, skvele !

      Vymazat
    2. no Will je úplně úžasný,kdo by ho nemiloval:Dakorát mě štve,že jsem je promeškala,když byli v ČR:(ale ten tvůj plakát mám v malém na nástěnce:D:D

      Vymazat
    3. To je skoda :(
      ja jsem byla asi v druhy rade a jako maniak jsem se snazila na nej sahnout a podarilo se :D HA!

      Vymazat
    4. maximální závist:D!!na takových koncertech jsou všichni jako maniaci:Djá jsem si to vybrala zase na Alesaně:D:)místo toho,abych se učila na maturu,tak sjíždím net:D

      Vymazat
    5. Sakra, alesana je taky fajn !!! :D
      Haha nekoho mi pripominas, kdo to asi bude :D

      Vymazat
    6. Alesana nejlepší:)a na živo milionkrát lepší:D!..ha no,já jdu ve středu,už počítám s tím,že jdu v září:Dale přeju hodně štěstí:)

      Vymazat
    7. haha s tim taky pocitam :D ale ne, preju ti taky hodne stesti !! :) mysli pak na me :D

      Vymazat