neděle 20. května 2012

California Dreamin'

Nestíhám, vůbec nic nestíhám, ale mám čas dát post na blog. True story bro...
Tentokrát bez hlavy. Ne, že bych nevypadala skvěle jako vždycky, ale vítr mi rozfoukal můj skvělý objem.(just kidding..ale s těma vlasama je to pravda)

Poslechněte si písničku. Má tak neskutečnou atmosféru !! Mám chuť si dát kytku do vlasů a vyrazit do šedesátých let. Kdo jede se mnou ? :D

26 komentářů:

  1. jedu s tebou!
    a vypadáš skvěle :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  2. Hell yeah !!! Pojedeme vsichni minibusem :D

    OdpovědětVymazat
  3. ja mam uplnu chut!! :O bluzicka je k sezraaaniii! :))

    OdpovědětVymazat
  4. ja by som brala trip skôr do tých 80´s ale ani 60 nepohrdnem :D

    OdpovědětVymazat
  5. já jeduuuu! :D
    a sekne ti tooo, i bez tý hlavy bro

    OdpovědětVymazat
  6. ta písnička je uplně nejlepší a košili máš skvělou!

    OdpovědětVymazat
  7. let's go to 60's! jedu s tebou :D

    OdpovědětVymazat
  8. ja vas zboznuju !! budeme takova vidlacka autobusova vyprava :D

    OdpovědětVymazat
  9. pridavam sa, budem fičat za vami na mopede ak sa nezmestim :D

    OdpovědětVymazat
  10. ježiš ty seš supr
    a hambářka!

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj
    pozyvam ta ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  12. S Tebou bych jela až na kraj světa !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zanedlouho spolu pojedeme na kraj sveta.do Radotina ! :D

      Vymazat
  13. What a beautiful outfit! :) You've such a great style! :) Best wishes from Germany

    OdpovědětVymazat
  14. pesničku milujem.
    a tú tvoju blúzu teraz už tiež.
    sledujem blog!

    OdpovědětVymazat
  15. Škoda, že je vidět jenom takovej kousek ale i tak to vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat